راهنمای خرید بهتری ماشین ظرفشویی برای آشپزخانه
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

راهنمای جامع خرید ماشین ظرفشویی. یاد بگیرید که در ماشین ظرفشویی به دنبال چه چیزی باشید تا بتوانید تصمیم آگاهانه بگیرید. تجهیز آشپزخانه با ماشین ظرفشویی کم مصرف یکی از ساده ترین راه ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه است. این که آیا شما به دنبال ارتقاء یک مدل موجود ، خرید خانه جدید هستید ، یا از انجام ظروف با دست خسته شده اید ، به مکان مناسب آمده اید.

نحوه خرید ماشین ظرفشویی: راهنمای خرید ماشین ظرفشویی 2020. نصب ماشین ظرفشویی دارای مجوز ENERGY STAR می تواند سالانه بیش از 230 ساعت و حدود 100 دلار در مقایسه با شستن دست صرفه جویی کند. به خواندن ادامه دهید تا بدانید که برای شروع پس انداز باید بدانید.

اندازه ماشین های ظرفشویی

پرفروش ترین ماشین ظرفشویی یکی از دو اندازه استاندارد یا جمع و جور هستند. عرض ماشین های ظرفشویی استاندارد 24 اینچ است در حالی که مدل های جمع و جور تنها 18 اینچ عرض دارند. دو اندازه ماشین های ظرفشویی فقط از نظر عرض متفاوت هستند. ارتفاع آنها 34 اینچ و عمق 24 اینچ است.

ماشین های ظرفشویی استاندارد شامل ماشین های ظرفشویی Tall Tub هستند که با وجود ابعاد بیرونی مشترک ، ظرفیت توکار بیشتری را ارائه می دهند. اگر به چیزی کمی کوچکتر نیاز دارید ، به دنبال یک ماشین ظرفشویی سازگار با ADA/Short Tub باشید. ارتفاع این واحدها تنها 32 اینچ است.

ظرفیت این ماشین ها به اندازه ظروف شما بستگی دارد. اما به طور کلی ، سبک های مختلف هریک محدوده ظرفیت یکسانی را ارائه می دهند:

  • ماشین های ظرفشویی آشپزخانه - حداکثر 6 تنظیمات مکانی
  • ماشین های ظرفشویی جمع و جور - 8 - 10 تنظیمات مکان
  • ماشین های ظرفشویی قابل حمل - 8 - 12 تنظیمات مکان
  • ماشین های ظرفشویی استاندارد - 10 - 14 تنظیمات مکان
  • ظرفشویی های بلند - 14 - 16 تنظیمات مکان
  • کشوهای یک نفره/دو نفره - تنظیمات 7 - 16 مکان

ماشین ظرفشویی توکار در آشپزخانه

رایج ترین نوع ماشین ظرفشویی یک مدل توکار است. ماشین های ظرفشویی توکار به گونه ای طراحی شده اند که در زیر میز شما نصب می شوند. طرف آنها ناتمام است زیرا توسط کابینت اطراف پنهان می شود. این مدلها باید توسط برقکار مجاز به مدار قطع کننده 120 ولت متصل شوند.

ماشین ظرفشویی قابل حمل در آشپزخانه

طبق گفته سایت اخبار لوازم خانگی تصلا اگر جایی برای مدل توکار ندارید ، ماشین ظرفشویی قابل حمل را در نظر بگیرید. این مدلهای مستقل معمولاً روی کاستورها می نشینند و در صورت لزوم می توان آنها را در داخل و خارج از مکان چرخ کرد. آنها شامل دو شلنگ هستند. اولین مورد به شیر آب سینک شما متصل می شود و آب را برای شستشو تأمین می کند. به طور معمول این مورد نیاز به یک شیر آب با یک دهانه نخ دارد. اگر شیر آب دارید با سمپاش توکار ، اغلب ممکن است هنگامی که می خواهید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید ، سمپاش را با آداپتور مناسب جایگزین کنید. شلنگ دوم ماشین ظرفشویی قابل حمل ، فاضلاب را برای تخلیه به سینک باز می گرداند. هر دو شیلنگ و سیم برق ماشین ظرفشویی به زیبایی پشت دستگاه قرار گرفته است.

ماشین های ظرفشویی قابل حمل دارای قسمت های تمام شده هستند و اغلب در زیر یک بلوک قصابی قرار دارند. این مدل ها را می توان با حذف دیوارهای بیرونی و غلطک ها به ماشین ظرفشویی توکار تبدیل کرد. همه کاره بودن ماشین ظرفشویی قابل حمل آنها را برای آپارتمان ها ، خانه های قدیمی و خانه های متحرک ایده آل می کند. آنها می توانند فضای اضافی پیشخوان هنگام تهیه غذا و دور زدن در مواقعی که نیازی به آنها نیست ، فراهم کنند.

ماشین ظرفشویی رومیزی

بهترین ماشین ظرفشویی 2021 روی میز 22 اینچ عرض 17 اینچ ارتفاع 20 اینچ و وزن آنها تقریبا 50 پوند است. آنها باید در نزدیکی سینک ظرفشویی قرار گیرند زیرا مانند ماشین های ظرفشویی قابل حمل از شیلنگ برای بیرون آوردن آب از شیر و تخلیه فاضلاب استفاده می کنند. بنابراین قبل از خرید یکی از این مدل ها ، مطمئن شوید که فضای پیشخوان در نزدیکی سینک ظرفشویی خود دارید. اگر می خواهید این فضا را در زمان استفاده آزاد کنید ، مطمئن شوید که محل ذخیره مناسبی نیز برای آن دارید.

در حالی که ماشین های ظرفشویی روی میز می توانند راحت باشند ، اما دارای معایبی هستند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، آنها به طور کلی به اندازه مدلهای بزرگ گزینه ندارند. اندازه آنها همچنین مانع قرار دادن قابلمه ها و ماهیتابه های بزرگتر می شود ، بنابراین شما باید این وسایل را با دست بشویید. سرانجام ، ماشین های ظرفشویی روی میز نسبت به اکثر مدلهای توکار از 52 تا 58 دسی بل قدرت بیشتری دارند. حتی با وجود این کاستی ها ، ماشین های ظرفشویی روی میز می توانند یک گزینه عالی برای اجاره دهندگان باشند ، به خصوص اینکه اگر تصمیم به جابجایی گرفتید می توانید آنها را با خود به همراه داشته باشید.

دراور آشپزخانه تعبیه شده در پیشخوان آشپزخانه

کشوهای ظرف در سال 1997 در ایالات متحده ظاهر شدند. طراحی خلاقانه آنها قفسه های بالایی و پایینی ماشین ظرفشویی استاندارد را به دو دستگاه مستقل تقسیم می کند. به جای باز شدن درب لولایی ، کشوهای ظرف برای آسان بارگیری و تخلیه به بیرون کشیده می شوند. این طرح به ویژه برای کسانی که در خم شدن مشکل دارند مفید است. و از آنجا که هر کشو می تواند جداگانه اجرا شود ، ظرف های ظرف از بهره وری انرژی فوق العاده ای برخوردار هستند.

از میان طرح های کشو دو نفره و یک نفره انتخاب کنید. اندازه ماشین های ظرفشویی دو کشویی متناسب با برش های استاندارد ماشین ظرفشویی است. مدلهای کشوی تک عرض یک ماشین ظرفشویی معمولی اما نیمی از ارتفاع آن است. اگر یک ماشین ظرفشویی تک کش مناسب خانه شما به نظر می رسد ، می توانید قسمتی از فضای مورد استفاده برای ماشین ظرفشویی قدیمی خود را با فضای بیشتر کابینت تغییر دهید.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: